GARANTIE & KLACHTEN.
Garantie.
Beauty & Trendy geeft om haar producten en doet logischerwijze haar best om deze in topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders mee gebeurt. Mocht er bij ontvangst van jouw bestelling iets niet in orde zijn dan dien je dit binnen 7 dagen na ontvangst te melden via webshop@beautyandtrendy.nl. Indienhet gebrek binnen de garantie valt, dan zal Beauty & Trendy kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Mocht het product of artikel niet meer voorradig zijn dan wordt er contact met jouw opgenomen om eventueel een vervangend product of artikel te leveren. Verkleuringen, beschadigingen en slijtage van de sieraden vallen niet onder de garantie, evenals het breken of verliezen van het sieraad of het verliezen van strass-steentjes/parels/bedels/e.d..
Klachten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij Beauty & Trendy kenbaar te maken door te mailen naar webshop@beautyandtrendy.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is mogelijk voor consumenten in deEU om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.